diumenge, de setembre 23, 2007

Goufia, Agaila Abba, en Pep i na Concha i en Bahia. Els meus premis Solidaris.


Ja fa uns dies els companys de SAHARA RESISTE, em van passar el PREMI BLOG SOLIDARIO i un dels compromisos que comporta aquest premi, és el de fer-lo arribar a qui considerem que s'ho mereix. Feina difícil aquesta, ja que segur que hi ha molts BLOGS que s'ho mereixen

Per altra banda, molts dels blogs que serien la meva primera opció a l'hora d'escollir també el tenen. Quina llàstima no poder donar el premi a tants amics i amigues de la WILAIA CATALANA, a molts dels blogs de la galàxia POEMARIO o fins i tot a la meva amiga AGAILA ABBA HEMEIDA, a qui li penso traspassar tot i no saber segur que ja el tingui ... davant el dubte crec que s'el mereix.

Però si hi ha algú que pensi que he perdut primeres opcions, s'equivoca. Els blogs a qui passo el premi BLOG SOLIDARIO, son en tots els casos blogs a qui donaria el premi amb els ulls tancats.

GOUFIA blog, un blog que últimament escriu molt en àrab, es mereix el premi solidari i molts més. És el blog d'una lluitadora saharaui, en el que no sols es pot trobar les notícies i els fets del Sàhara Occidental ocupat, sino també tota aquella força de les dones saharauis en la seva lluita per un país independent. Na Goufia, recull aquesta força i la trasllada en els seus escrits. Son dones com aquesta, sahrauis com a aquesta que em motiven a estar al costat de tot un poble.

El tercer premi BLOG SOLIDARI, és per aquell a qui em pensat tots i totes els catalans que cal que el tingui, si, en PEP HI DIU LA SEVA ... el lluitador pro saharauí dels Pirineus, aquell que des de una terra tant verda, porta tones de solidaritat cap el desert.

Per fi, no em se estar i també en donaré un altre a un Blog de la Galàxia POEMARIO, un blog que tant na Conchi com en Bahia han de tenir amb una estima molt alta HAZ LO QUE DEBAS, un lloc de la xarxa per on em podeu trobar moltes vegades. És una meravella per on cal anar-hi de tant en tant. És d'aquells racons per on s'acaben trobant les essències de tot allò pel que lluites.

Encara en queden uns quants a qui fer arribar el premi, us animo a que ho feu

Ya hace unos dias, los compañeros de SAHARA RESISTE, me pasaron el PREMIO BLOG SOLIDARIO i uno de los compromisos que comporta este premio, que es nominar a quien consideremos que también se lo merece. Un trabajo muy difícil, ya que seguro que hay muchos blogs que se lo merecen.

Por otra parte, muchos de los blogs que serían mi primera opción, ya se que lo tienen. Qué lástima no poder premiar a muchos de mis amigos y amigas de la WILAIA CATALANA o a muchos de los blogs de la galaxia POEMARIO.

Pienso traspasar este premio a mi amiga AGAILA ABBA HEMEIDA, aun a riesgo que ya lo tenga … delante de la duda, mejor que lo tenga por mi parte.

Si alguien piensa que he perdido mis primeras opciones a la hora de conceder se equivoca. Els blogs a quien paso el premio BLOG SOLIDARIO son en todos los casos, blogs a quien se los daría con los ojos cerrados.

GOUFIA Blog, un blog que se escribe últimamente mucho en árabe, se merece el PREMIO BLOG SOLIDARIO y muchos más. Es el blog de una luchadora saharaui, en el que no solo se pueden encontrar las noticias y los hechos del Sahara Occidental ocupado, si no también toda la fuerza de las mujeres saharauis en su lucha por un pais independiente. Goufia, recoge esta fueza y la traslada a sus escritos. Son mujeres, como esta, que me motivan a estar al lado del pueblo saharaui.

El tercer premio BLOG SOLIDARIO, es para aquel en el que hemos pensado todos los catalanes, si, PEP HI DIU LA SEVA … el luchador pro saharaui de los Pirineos, aquel que desde una tierra tan verde, lleva toneladas de solidaridad hacia el desierto.

Por fin, no puedo resistirme y daré otro premio solidario a un blog de la galaxia POEMARIO, un blog que tanto Conchi como Bahia, han de querer muchísimo, HAZ LO QUE DEBAS, un lugar en la Red por donde me podeis encontrar muchas veces. Es una maravilla por donde se debe ir alguna vez. Es uno de aquellos rincones por donde encuentras las esencias de todo aquello por lo que luchas

5 comentaris:

Conx Moya ha dit...

Toni, muchísimas gracias. Haz lo que debas es el rincón donde escribo yo sola(aunque con la ayuda de Bahia que es quien me cuenta todas estas cosas, claro). Es un intento de conocer las esencias saharauis, el perfume de un pueblo que tanto queremos y del que nos sentimos parte. Es un experimento para poder llegar más y más hondo a los saharauis, con su permiso, claro. Me ha hecho mucha ilusión porque todavía ando algo insegura. Un beso. Conx

Unknown ha dit...

Concha:

HAZ LO QUE DEBAS, es uno de mis lugares preferidos en la Red.
Soy consciente de la importancia de POEMARIO para todos nosotros, es la referencia.
Pero HAZ LO QUE DEBAS, es el lugar por donde pasearías. Es como aquella librería a la que irías si buscaras un libro muy especial.
No dudes, el blog es muy bueno y recoge todo aquello de lo que hablas.

Hasta pronto

Toni

To My People ha dit...

Amigo Tono

Muchas gracias y de corazon recibo tu premio y lo comparto con todas las mujeres saharawi que sin su lucha el sahara no es nada.

Un abrazo solidario

Unknown ha dit...

Agaila:

Muchas gracias a ti y a tu pueblo. Ya sabes que en Catalunya, tienes un amigo quer siempre estará con el pueblo saharaui

Anònim ha dit...

El seu plaer d'entendre el teu bloc. Els articles anteriors, és bastant extraordinari, i em va agradar molt llegir el teu bloc i els punts que vostè ha expressat. M'agrada molt a aparèixer de nou sobre una base típica, després de molt més en el tema. Gràcies per compartir ... seguir escrivint!