diumenge, d’octubre 19, 2008

No els deixen fer, ni tan sols VAGUES de FAM. Agresión contra los prisioneros políticos en la Cárcel Negra.

És ben trist, les forces colonials marroquines no respecten res. No es conformen amb tancar en presons infectes al activistes sahrauís sino que van més enllà.

De tothom és conegut, al menys així ens ho indiquen ONGs com Amnistia Internacional, que les condicions de vida de les presons marroquines son infectes i més a la CARCEL NEGRA de El Aaiun, d'on han sortit fotos esfereidores, que molt de nosaltres hem vist.

Si, ara van més enllà, els presos polítics sahrauís que tenen la valentia de protestar per patir aquestes condicions, sense una acusació formal i sense les garanties procesals mínimes exigibles, resulta que son torturats ... la raó estar en vaga de fam.

Com podeu veure en l'article extret d'SPS, els torturadors tenen nom. També cal dir que aquesta mena de personatges NO SON PROPIS DE SOCIETATS DEMOCRÀTIQUES, sols poden ser fruit de RÈGIMS AUTOCRÀTICS I ANCORATS EN EL PASSAT.

El Aaiun (Territorios Ocupados), 18/10/2008 (SPS) Las autoridades marroquíes prohibieron este jueves al Secretario General de la Asociación Saharaui de Víctimas de Violaciones de Derechos Humanos(ASVDH), Brahim Sabar de visitar los barrios residenciales que acojen miembros de esta asociación, reporta un comunicado de esta organización, llegado a SPS.

Los presos políticos saharauis, Bachri Ben Taleb, Hmeidatt Ahmed Salem y Mohamed El Gasmi Lehbib fueron víctimas, el viernes, de una salvaje agresión por los funcionarios de la administración penitenciaria de la Cárcel Negra de El Aaiún en un intento de poner fin a la huelga de hambre que llevan más de una semana en la cárcel, según una fuente del Ministerio saharaui de los Territorios Ocupados y la Diáspora. 

"Los guardias de la Cárcel Negra, bajo el mando del torturador, Abdel Ilah Zenfouri atacaron el viernes por la mañana a los presos mientras dormían en sus celdas para que trasladando a Bachri Ben Taleb  a una celda individual, (celular), mientras que Mohamed El Gasmi Lehbib fue enviado en estado de coma al hospital´´. 

Esta intervención sucede a raíz de la huelga llevada acabo por los presos políticos saharauis en solidaridad con sus compatriotas y en protesta por los malos tratos y las duras condiciones a que son sometidos por las autoridades marroquíes ", dijo la misma fuente. 

Anteriormente, los presos políticos saharauis fueron condenados por sentencias firmes por su participación en manifestaciones pacíficas a favor del derecho inalienable del pueblo saharaui a la autodeterminación  y la retirada inmediata de la ocupación marroquí del Sáhara Occidental.(SPS) 

1 comentari:

zel ha dit...

Com pot ser? Com pot ser, en estat de coma, déu meu, i tothom callat...