diumenge, de novembre 11, 2007

Moments personals de la Manifestació


No podia ser d'altra manera. Amb la gent sahrauí sempre hi han sorpreses, sempre hi ha algun moment en el que t'emociones.

No podia ser d'altra manera, a Madrid, també.

Emoció, va ser la que vaig tenir quan em vaig retrobar amb na CHAIAA, una noia que em va acollir a casa seva, al Campament 27 de Febrer, amb la seva mare, quan vaig a Tifariti, el febrer passat.

Primer, no la vaig conèixer ... tant de sahrauís, al meu voltant i no la vaig saber conèixer ... i em va saber molt de greu. Segurament a ella aquesta situació li va suposar cert desconcert.

Després, vaig sentir molta alegria. Vaig poder estar una estona amb ella i el seu fill petit, en Mouloud.

Na Chaiaa, encara no parla castellà i ara viu a Albacete i la veritat m'agradaria mantenir el contacte amb ella.

Moltes vegades encara recordo amb quanta hospitalitat vam ser rebuts per ella i per la seva mare, amb quanta afectuositat vam ser tractats per en Mouloud (un marrec de tot just 2 anys) i na Hassina (de la que en podeu trobar una foto en el lateral del meu blog). La veritat, em van fer sentir com a casa.

Si algú te notícies d'ella o d'on viu li agrairia que em fes arribar la seva adreça ... sé que és difícil, però per provar ...