dilluns, d’abril 16, 2007

L'entrada 200 al meu blog

Fins ara m'havia fet mandra fer un balanç de la meva activitat blogaire. Potser, amb la publicació del meu post número 200 és obligat fer-ho ... hi ha qui ho fa a les 5000 visites, les 10000, les 15000, ... , jo he optat per una modalitat diferent que crec que reflecteix més la meva voluntat de continuar amb el treball iniciat, ja fa quasi un any i mig.

Amb el meu blog, més que una intenció de voler tenir un índex de visites massives, el que he intentat és mantenir una petita finestra oberta al mon sahrauí, explicant, recollint, reproduint, opinant, convocant, manifestant, o simplement escrivint de tot allò que en un moment donat m'ha motivat estar dins d'aquesta WILAIA.

Com tot en la vida, el meu blog ha anat canviant, fins i tot en algun moment li he volgut canviar el nom, fins i tot ara, penso que en podria triar de més adequats, però seria injust fer-ho. També he intentat canviar la seva estètica, i ho he fet en alguna ocasió, però quan entrava no em trobava dins del meu blog ... he tornat a l'antiga, ... segurament no és la més bonica, però que hi farem ...

En aquest temps també m'he vist sorprès per la gran quantitat d'entrades que he rebut, més de 1500 al mes, fita a la que no aspirava ni en el més optimista dels meus somnis. Sovint de gent gent amiga i que compartim aquest espai de la solidaritat amb un poble que lluita pels seus drets personals i com a poble. Altres potser han entrat despistats, buscant altres coses ... alguns/es m'han deixat la seva empremta en forma de comentari ... no he trobat el que buscava ... he trobat el que no buscava i m'ha agradat

El més important, al llarg dels 200 posts del meu blog, sense cap dubte, son els vostres comentaris i les mostres de solidaritat amb els sahrauís que he anat rebent al llarg d'aquest temps.

Potser hauré de repensar com ha de continuar el meu blog. Arribar a certes fites obliga a repensar i ho faré. Potser per manca de temps o perque els esdeveniments s'acumulen a la meva vida, el que podríem anomenar com a producció pròpia ha baixat en el meu blog ... però el que sempre trobareu serà LA DIFUSIÓ DE LA LLUITA DEL POBLE SAHRAUÍ PER LA SEVA INDEPENDÈNCIA ... LA SOLIDARITAT AMB ELS QUE ESTAN PATINT L'EXILI I L'ESCOMESA DELS OCUPANTS MARROQUINS ... LA DIFUSIÓ DELS PROJECTES QUE DES DE CATALUNYA I ESPANYA S'ESTAN PORTANT A TERME ... LES MOBILITZACIONS EN FAVOR DEL POBLE SAHRAUÍ

És molt important continuar desenvolupant la WILAIA SAHRAUÍ que des de Catalunya dona a conèixer la causa sahrauí al mon i sobretot, cal continuar amb el nostre treball

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doctor,
enhorabona i gracies. Es molt fàcil i agradable poder llegir les noticies i les reflexions al el teu blog...gracies i molta força per continuar la lluita.
Sàhara lliure

Anònim ha dit...

òbviament, com el seu lloc web però és necessari per posar a prova l'ortografia en diversos dels seus missatges. Diversos d'ells estan plens de problemes d'ortografia i que és molt molest per explicar la realitat però, definitivament vaig a tornar de nou.