dimecres, de febrer 21, 2007

L'ACAPS alternativa i les/els alumnes de la Universitat Autònoma de Barcelona


Avui he estat amb joves de la Universitat Autònoma de Barcelona, d'aquells joves quen diuen que no existeixen o que algú pensa que corresponen a una altra època.


Avui em feia por obrir el debat. Si heu assistit a les meves últimes xerrades, notareu que m'encanta dialogar, obrir el debat i la veritat funciona més del que pugui semblar a priori. Potser, avui anava amb certs prejudicis i he de reconeixer que m'he equivocat molt. M'ha agradat equivocar-me.


M'he trobat amb una colla de joves (la gran majoria noies) solidàries, interessades en el mon que ens envolta, que son capaços de tenir iniciatives solidàries, que son capaces de pensar que hi ha altres joves que no viuen en la nostra societat consumista i als quals volen conèixer i si es posible, ajudar-los i si no ho he entès malament, a ajudar-se a si mateixes.


M'han fet arribar les seves inquietuds sobre la situació injusta en que viu el poble sahrauí i s'han preocupat molt de saber que hi ha joves, com ells/es, que pateixen i son víctimes d'una situació que difícilment aguantariem cap de nosaltres. Son joves que tard o d'hora descobriran (si no ho han fet ja) que hi ha una esquerra alternativa, disposada a lluitar per un mon millor, per un mon dels homes lliures.


Però el que més m'ha xocat, a la fi, és que eren joves informats, que sabien del que parlaven i de que alguna jove universitària em preguntés si era veritat que jo era representant de l'ACAPS ALTERNATIVA, amb tot el significat que pot tenir per aquests joves de la UAB: una ACAPS solidària i transformadora

1 comentari:

Anònim ha dit...

L'Acaps alternativa... crec que es la millor descripció que es podia fer...has vist, doctor, que heu aconseguit? Enhorabona perque això es el fruit de molta feina feta.