dimarts, d’agost 28, 2007

AIXI ESTAVEN ELS NENS I LES NENES SAHRAUIS DEL MARESME, POC ABANS DE MARXAR CAP A CASA











AIXÍ ESTAVEN ELS INFANTS SAHRAUÍS DEL MARESME ABANS DE PUJAR A L'AVIÓ. S'havien acabat les especulacions, 24 hores d'espera, tots i totes volien tornar a casa seva, amb els seus pares, amb el seu poble i els més grans, SEGUR, explicaran que hi ha un grup de gent del Maresme, que creu en la seva causa, en la seva llibertat.

Espero veure aquests cares, ben aviat, al Sàhara Occidental lliure i indepedent

3 comentaris:

Anònim ha dit...

EEEEEIIIII, molt bones les fotos...però falta la meva jajajajajjajaja. La veritat es que va ser tota una experiencia, però olt positiva...vaig gaudir molt dels 44 nens del maresme, de tots m'emporto una coseta: el seu sonriure. I tinc que dir que estic molt sorpresa del comportament que van tenir, va ser excelent. Va ser divertit, encara tinc al meu cap les seves veus dient Anna, Anna...cuando nos vamos? Anna, Anna ya está el avión? Ufff.

Anònim ha dit...

Pero on està la foto de la Houda????

Unknown ha dit...

La Houda també surt, està mes amunt, en l'altre post. Encara falta alguna foto.

La veritat es que, tot i el cansament, estaven tots molt contents de tornar a casa. Tenien ganes d'agafar l'avió i arribar ràpid als Campaments ... on els esperaven els seus pares.